sâmbătă, 24 aprilie 2010

Memorii pt dragoste.




Iti amintesti ziua in care ne'am intalnit prima oara? Fulgii albi de nea acopereau precum o plapuma intreg orasul. Aveai acel zambet ce si azi imi face picioarele sa mi se inmoaie si inima sa o ia la galop. In prezenta ta ma puteam desfasura in voie.In prezenta ta puteam fi eu.Dar astazi,aceste clipe sunt doar amintiri impregnate pe retina,iar eu le zaresc de cum deschid ochii si pana seara tarziua,cand reusesc printre lacrimi sa adorm,gandindu'ma ca poate maine voi gasi macar un mesaj de la tine, dar nu e asa. Degeaba straluceste soarele.Zambetul tau il ecplisa. Degeaba ma mangaie razele cald,mainile tale erau mai fine. Degeaba privesc luceafarul de cum apare nu e ca si cum as privi ochii tai. De ce nimic din intreaga lume nu te poate inlocui? Daca as fi oarba,tot ti'as simtit parfumul inconfundabil.Daca as fi surda,tot ti'as putea privi ochii neschibati de viforul anilor si te'as recunoaste. Daca as fi muta sa nu iti pot spune ca te iubesc, ti'as arata prin semne , si tot ai stii.
Si totusi decizia pe care ai luat'o ne'a rapit fericirea amandurora. Noi nu eram doi copii ce se luau de mana jucandu'se. Noi simteam dragostea cu adevarat. Si desi nu o mai recunoastem,inca o simtim.
Ia o foaie alba , si scrie'mi pe ea tot cea ce nu mi'ai putea spune tu. Pune'o intr'un plic si lasa'l in bataia vantului,caci el va aduce scrisoarea ta la mine.





" Asta este pentru tine….confesiunea unui ateu, Iti multumesc c-ai reusit ce n-au putut altii: sa ma faci sa ma simt eu. "




TE IUBESC!!

Niciun comentariu: