miercuri, 1 decembrie 2010

Doar lui... Doar a lui.


Am realizat ca distanta,desi e un inconvenient nu pune capat sentimentelor a doua persoane , ci le intareste. A nu vedea persoana pe care o iubesti, sa privesti noaptea stelele si sa surazi cand vezi steluta aceea ce ii poarta numele ,ai simti lipsa si a'ti fi dor.... Defapt,ce tot spun eu aici? Dragostea e cel mai frumos lucru ce se poate intampla in viata oricarei persoane, iar eu sunt una dintre persoanele norocoase care are o persoana ce ma iubeste , prostuta si copilaroasa asa cum imi place sa fiu. E persoana perfecta pt mine si am inteles ca orice s'ar intampla nu voi lasa pe nimeni sa intre in basmul acesta. Te iubesc , mai mult decat vei stii vreodata si iti multumesc pt tot cea ce faci si pt simplul fapt ca esti tu. Ca te deschizi in fata mea si ca ma suporti , cu toate prostiile mele.
Te iubesc .

Niciun comentariu: