joi, 27 ianuarie 2011

Gresit


E dimineata si privesc in gol,
I'a mia oara cand sunt singura in dormitor.
Soarele zambeste,ma priveste?
Fireste!
A mai trecut o ora si inca o zi,
Ce bine era cand eram doar copii.
Nu cred c'ai si uitat tot ce a fost intre noi,
Ca in definitiv am fost mult , doar doi.
Poti sa privesti in ochii mei si sa spui ce vrei?
Hei, am inteles de azi jucam doar cei
Ce'au supravietuit mirajelor Terrei.
M'ai iubit?Nu,au fost doar minciuni
Pt ca de astazi tot ce'mi spui e vorba nimanui .

A doua oara ,am gresit
Gresala n'o repet la infinit.
Mai bine las lacrimi sa curga,
Pt o ultima zi si o ultima secunda

Desi vad pozele tale si'mi aduc aminte,
De cele mai dulci si mai frumoase cuvinte.
Fiecare om are sentimente , tu , unde le'ai lasat?
Probabil nu le'ai avut sau le'ai uitat.
Nu'ti pasa de nimeni , nici macar de tine,
Dar din pacate nu primesti doar ce ti se cuvine.
Sper sa fi fericit cu noua "ea"
Caci eu imi pun speranele in inima mea.
Sunteti la fel amandoi ,vorbiti fara voi,
Pe cand eu pot sa scriu ce simt pe foi.
Cand o sa va maturizati eu voi privi de sus.
Un singur lucru mai am de spus:
V'ati dus!

Niciun comentariu: