joi, 27 ianuarie 2011

Nu ...


Nu suport gandul ca acum in bratele tale e locul ei,
Cand mai demult imi ziceai mie,ce poti si ce vrei.
Pentru ea , tu ,esti numai un trofeu .
De acum langa tine nu mai e locul meu.

O saruti,da' la ce'ti sta capu'?
Ca mai nou te regasesti in Nimeni Altu'.
Povestea noastra deja e la final,
A voastra are simplul inceput banal.

Fiecare dintre noi a luat'o pe drumul sau,
Tu cu ea esti fericit, eu , am drumul meu.
Zambesc cand vad ca iarasi e iarna si iarasi ninge,
Pentru ca de astazi nimic nu ma mai atinge.

2 comentarii:

ergo spunea...

ultimele doua versuri...
e prea ciudat sa vezi ...lipsa( propria-ti lipsa) umpluta.... de cineva care numerita, parca. cine stie? poate noi nu meritam...poate noi le suntem inceputul banal....dar nu... nu suntem. golul nostru nu va fi umplut...

Unknown spunea...

cand simti golul acela , nu mai poti sa il umpli. e doar o minciuna , ce incerci sa o intiparesti in propria'ti minte. incercarea de a uita...